Stručnjaci McKinseyja ističu kako se Europska unija suočava s korporativnim i tehnološkim jazom prema SAD-u i Kini
Kako bi ostale globalno konkurentne, hrvatske tvrtke morat će se okrenuti dugoročnoj viziji i ciljevima, akvizicijama i investicijama u inovativnost, poručuje se u novom istraživanju tvrtke McKinsey pod nazivom "Osiguravanje buduće konkurentnosti Hrvatske".
U istraživanju se ocjenjuje da se Europa suočava s korporativnim i tehnološkim jazom prema SAD-u i Kini, što prijeti smanjenju njene globalne konkurentnosti.
Dobri hrvatski rezultati u pojedinim područjima
Isti se zaključci, naravno, mogu izvući i za Hrvatsku kao članicu Unije.
Iako Hrvatska, prema istraživanju McKinseyja, ima dobre rezultate u pojedinim područjima, poput programiranja i čistih tehnologija, zaostaje u razvoju i usvajanju iduće generacije računala i materijala, kao i u biotehnici.
Povezane dimenzije blagostanja
"Hrvatska može pomoći u zatvaranju tehnološkog jaza i poboljšanju kvalitete života tako što će podržati relevantne EU inicijative, ali i poduzimanjem izravnih koraka i mjera koje će potaknuti brže usvajanje i razvoj transverzalnih tehnologija u Hrvatskoj", poruka je iz istraživanja.
Dodaje se kako je poboljšanje hrvatskog učinka kroz tri međusobno povezane dimenzije blagostanja - održivost, ekonomski rast i uključivost, ključno za dugoročno poboljšanje života hrvatskih građana.