Gospodarstvo

NOVO MEDIJSKO PARTNERSTVO: Medijski nakladnik Mediahuis širi svoje europske ambicije kupnjom mreže Euractiva

Autor Euractiv.com

Europska medijska grupa Mediahuis objavila je u četvrtak da je kupila Euractiv, paneuropski news brend koji se bavi politikama Europske unije

Izvor: Euractiv.com

Za Mediahuis, medijskog nakladnika prisutnog u Belgiji, Nizozemskoj, Irskoj, Luksemburgu i Njemačkoj, najnovija akvizicija predstavlja prvo širenje njihovog portfelja na paneuropsku medijsku platformu.

S druge strane, medijska mreža Euractiva iskoristit će prednosti spajanja s međunarodnom medijskom grupacijom, što će joj omogućiti da postane glavni i vodeći medij za izvještavanje o EU politikama. Ova akvizicija je nadogradnja zajedničke europske vizije i vrijednosti Euractiva i Mediahuisa, koja osigurava kontinuitet i komplementarnost istih.

Vijesti na 13 jezika

Euractiv prati politike EU kroz osam glavnih tematskih skupina: poljoprivreda i hrana, ekonomija, energetika i zaštita okoliša, globalna Europa, zdravlje, politika, te tehnologija i transport. Vijesti Euractiva objavljuju na 13 jezika novinari u Bruxellesu, Parizu i Berlinu, a nadopunjuju ih partneri iz medijske mreže diljem Europe.

U posljednje vrijeme raste medijska konkurencija u izvještavanju o politikama EU, uglavnom od strane medija baziranih izvan EU. Kao dio Mediahuis grupe, Euractiv će imati koristi od razmjera koje donosi međunarodna grupacija: dubljeg znanja i stručnosti, primjerice u pogledu tehnologije.

To će omogućiti Euractivu da u potpunosti iskoristi pozitivnu vrijednost svojeg brenda, i da razvija puni potencijal svoje jedinstvene kontinentalne medijske mreže. Za Mediahuis, kupovina Euractiva označava novi korak na njenom intenzivnom i uspješnom rastu od 2013. godine naovama, s ambicijama da vremenom postane vodeća europska medijska grupacija.

'Politička zbivanja u EU utječu na milijune Europljana' 

Gert Ysebaert, predsjednik uprave Mediahuis grupe: "Politička zbivanja u EU i razvoj njenih politika temelj su današnjeg društva i utječu na milijune Europljana. Stoga je važno imati jako, neovisno i pluralističko europsko izvještavanje. Euractiv je uspio izgraditi obećavajući novinarski brend i pritom je postao pouzdan izvor informacija za one koji kroje politike u EU, interesne skupine i druge medije. Čvrsto utemeljen u europskom društvu, novinarstvo, novinarski timovi i vrijednosti Euractiva predstavljaju sjajan dodatak portfelju novinskih brendova Mediahuisa. Dijelimo istu europsku viziju, i ponosan sam što mogu pozdraviti Euractiv kao prvi međunarodni brend u našoj obitelji Mediahuisa. Veselim se daljnjem poboljšanju brenda Euractiva, na čelu kojeg ostaje izvršni direktor David Mekkaoui, te talentirane timovima u Euractivu."

Christophe Leclercq, osnivač Euractiva: "Euractiv se danas pridružuje Mediahuisu, grupi koja postaje jedan od europskih medijskih teškaša. U cijeloj Europi, urednike i izdavače Euractiva motivira pet glavnih vrijednosti: neovisnost medija, transparentnost, konstruktivnost, jezici, i proeuropska orijentacija. Uslijed pripreme novog Zakona o slobodi medija Europske unije i predstojećih izbora 2024. godine, i u okolišu u kojem se bilježi porast dezinformacija, potrebna je konsolidacija medijskog sektora - i stoga prekogranična suradnja pomaže da pluralizam ostane održiv. Vjerujem da će Mediahuis poštivati vrijednosti Euractiva. Naše dvije kompanije imale su prilično različite početke - Mediahuis je bio nakladnik nacionalnih i regionalnih novina, dok je Euractiv nastao kao online projekt - no danas nas spaja ista europska vizija."

(Preveo David Spaić-Kovačić. Originalno priopćenje pročitajte ovdje: Mediahuis strengthens its European ambition with the acquisition of pan-European EURACTIV Media Network)