Hrvatske tvrtke iz segmenta premium turizma održale 700 sastanaka s agentima na sajmu International Luxury Travel Market.
Vodeći svjetski događaj za portfolio luksuznog turizma - International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu – u opsežnom programu promocije i umrežavanja okupio je 2100 agenata iz više od 75 zemalja. Pojedinačna tvrtka tijekom sajma održi oko 70 jedan-na-jedan sastanaka s agentima. Na ILTM-u ove godine sudjeluje 11 hrvatskih tvrtki iz premium segmenta, što je dvostruko više nego prošle godine. Sudjelovanje tvrtki na sajmu organizirala je Hrvatska gospodarska komora, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom.
"Nastupom na ILTM-u želimo pozicionirati Hrvatsku na svjetskoj karti premium turizma. Kroz cijelu ovu godinu posvetili smo se praćenju trendova u okruženju. Kompetitivno tržište konstantno nas motivira za modernizaciju kako bismo se bolje uklopili u suvremeni kontekst i popratili globalna kretanja u putovanjima. Uz to smo posvećeni poticanju unaprjeđenja kvalitete u svim segmentima i djelatnostima turizma. Ovaj sajam jedna je od aktivnosti kojima osluškujemo tržište i gradimo temelje za osnivanje Zajednice premium turizma HGK koja će biti podrška tvrtkama u razvoju i promociji ponude premium turizma Hrvatske", rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma i Službe za marketing i komunikacije HGK.
ILTM okuplja međunarodnu turističku zajednicu. Spaja sve vrste luksuznih putničkih iskustava – od najetabliranijih brendova u industriji do pionira u premium ponudi. Tijekom četiri dana sajma zakazano je sveukupno više od 82 tisuće B2B sastanaka.
"U okolnostima potpunog oporavka poslovnih putovanja u Francuskoj, Hrvatska se međunarodnoj turističkoj publici u Cannesu predstavlja kao destinacija premium i luksuzne ponude. Prema nedavnom istraživanju gotovo 90 posto organizatora poslovnih događanja u Francuskoj planira organizirati poslovni event u inozemstvu, a Hrvatska ima sve pretpostavke za još značajnije dolaske u segmentu MICE turizma. Sajam u Cannesu pruža savršenu priliku i idealno mjesto za pozicioniranje naše zemlje na svjetskoj karti luksuza s posebnim naglaskom na klijente koji izuzetno cijene gastronomiju, kulturne znamenitosti i prirodnu baštinu. Hrvatska uživa sve bolju poziciju na francuskom tržištu što potvrđuju i sami agenti koji ističu kako naša zemlja nudi zaokružen turistički proizvod", izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.